Cílem projektu bylo vytvořit analýzu subjektivního vnímání bezpečnosti obyvatel a uživatelů prostoru tzv. rampy, neoficiálního nákupního střediska v okolí stanice metra Háje na Praze 11.
Síť obchodů a služeb je umístěna do stavby jejíž původní užití bylo zamýšleno zcela jinak. Zadání tohoto výzkumu mířilo k porovnání subjektivně vnímaného bezpečí ze strany několika různých skupin obyvatel:
- občanů Prahy 11 obývající okolní ulice s každodenním kontaktem s místem
- občany Praha 11 využívající „nákupní centrum“ pro uspokojování svých potřeb
- ostatní transitujicí jedince
Řešitel: Lukáš Hanus, info@anthropictures.cz
Forma výzkumu: kvantitativní sběr dotazníků s kombinací otevřených a uzavřených otázek
- Konzultace – setkání v lokalitě a definování výzkumných otázek
- Metodika sběru dat – vypracování dotazníku a konzultace metodiky
- Analýza dat a závěrečná zpráva z výzkumu
Výzkum byl realizován pro potřeby projektu 30-CE-0519838/00-76: Empowerment of crime prevention culture of policing through promotion and development of partnerships, crime-data analysis and environmental design.
Celkovou analýzu můžete najít zde:
Závěrečná zpráva: Analýza subjektivního vnímání bezpečnosti Háje
Analýza subjektivního vnímání bezpečnosti v lokalitě stanice metra Háje a okolí
Období realizace:
3-4/2015
Zadavatel:
Otevřená společnost o.p.s.
Lokalita:
okolí obchodního centra tzv. „rampy“ na stanici metra Háje – Praha
Klíčová slova:
komunitní rozvoj, město, participace, veřejný prostor